כיצד לאתר את הנזילה בבית

כיצד מתבצע איתור את נזילת המים בבית

זרם המים בבית נחלש בצורה משמעותית? חוששים מנזילה שתפגע לכם בציוד של העסק? צרו קשר עם חברת תרמוטסט, והבטיחו איתור נזילות מים באמצעות מצלמה תרמית. צלצלו עכשיו: 053-7282928! הימים בהם איתור נזילות נעשה על ידי שבירת מרצפות בתוך הבית, קדיחת חורים בקירות, ופירוק תשתיות הסתיימו. חברות מתקדמות אשר יודעות כיצד לנצל את הטכנולוגיה המודרנית מספקות כיום שירותים אלה באמצעות מצלמה תרמית. הסוד של איתור מסוג זה עם המצלמה מורכב משני יתרונות: מינימום של עוגמת נפש עבור הלקוח, ומקסימום יעילות עבור נותן השירות.

הסוד לאיתור נזילות מים: ניסיון וכלים מתקדמים

לא כל חברה יודעת לאתר נזילות בתוך הבית או מחוצה לו. ראשית, על איש המקצוע להכיר את מבנה התשתית ואת התכניות ההנדסיות הרלוונטיות. תשתיות המים בבתים ישנים במרכז לא דומות לתשתיות בפרויקטים החדשים בפריפריה, לדוגמא. לכן, חלק בלתי נפרד משירות איתור נזילות מים הוא ניסיון. ללא ניסיון לא ניתן לגלות את הנזילה, ולענות על צרכי הלקוחות. גילוי בדרכים מיושנות ומסורבלות גורר בזבוז זמן, כסף ומשאבים. לקוחות שסובלים מנזילת מים בצנרת לא יכולים להמשיך לחיות בתנאים הללו לאורך זמן. יתרה על כך, נזילות נוטות באופן טבעי להתפתח ולהחמיר. רק טיפול מהיר בנזילה מאפשר חזרה לשגרה והוצאות מינימאליות.
מכשיר צילום לגילוי נזילות ביוב ואיתור נזילות מים בבית
תיעוד של טיפת מים נופלת על מקווה מים
אדם משלב ידיים בעת נזילת מים שאותה על ידי חברת תרמוסטט

איתור נזילות בבית – המומחיות של חברת תרמוסטט

בחברת תרמוטסט עוסקים שנים רבות באבחון וגילוי של נזילות בבתים פרטיים, מבנים ציבוריים, בתי מלון, עסקים, יחידות אירוח ועוד. לחברתנו ארגז כלים חדשני הכולל מלבד מצלמה תרמית גם אמצעים נוספים לאיתור נזילות מים באופן מדויק. אנו מציבים סטנדרטים חדשים בתחום התשתיות, ומזמינה אתכם לתאם פגישת ייעוץ לא מחייבת.
אל תתנו לנזילה לפגוע לכם בסביבה הטבעית: צלצלו עכשיו אל חברת תרמוטסט המומחית באיתור נזילות מים למספר  053-7282928, ונגיע עד אליכם לבדיקה לא מחייבת!

מים כלואים מתחת לקרמיקה במרפסת, עקב יישום לקוי של יריעות איטום

תיעוד איתור נזילת מים בבית

הדמיה תרמית – חדירת מים דרך חלון אלומיניום

תיעוד איתור נזילת מים בבית

פיצוץ צינור מים חמים

תיעוד איתור נזילת מים בבית

הדמיה תרמית – דליפת מים בחדר רחצה

איתור רטיבות ברצפה

הדמיה תרמית – חדירת מים מתחת לקרמיקה ואל הבית מהמרפסת

איתור נזילות ממים בבית - הפתרון שלך לבית יבש!

לא איתרנו לא שילמתם!

קצרים בזמן? השאירו שם + נייד ונחזור אליכם