איטום לקוי ואיתור נזילות

נזילות מים, ולא משנה מהי הסיבה להן, יכולות להוביל לנזקים חמורים במבנה, לגרור אחריהן הוצאות גבוהות בעתיד ובמקביל גם להוריד את שוויו של הנכס. שירותי איטום לקוי ואיתור נזילות מתאימים לכל מי שרוצה לרכוש דירה, כחלק מבדיקות מקדימות הנערכות במקום, וכן לאלה שנתקלו בביתם בסימני רטיבות מקדימים, העשויים להעיד על בעיה חמורה יותר. ליקוי הנזילות נעשה תוך שימוש במצלמה תרמית, הכוללת טכנולוגיה חדשנית, המסייעת באיתור מקור הנזילה ללא שבירה או הרס הקירות ומבלי לגרום לנזקים מיותרים במקום. איזה סוגים של איטום מוצעים כיום ומדוע חשוב להיעזר באמצעי אל-הרס כחלק מאיתור הנזילה? על כך ועוד, במאמר הבא.

איתור נזילות באמצעים חדשניים

בין אם בעקבות איטום לקוי, מערכות מים ישנות שנשחקו עם הזמן או אפילו בעיות מבניות כלשהן, נזילות מים יכולות להופיע בכל שלב ולגרום, בעקבותיהן, לנזקים חמורים במיוחד. ליקויים באיטום נחשבים לאחת הבעיות השכיחות כיום, המובילה לנזילות של מים, ליקויים העשויים להופיע בגגות, בחלונות, בבתים פרטיים, בבתים משותפים ועוד. מעבר לפן האסתטי, נזילות המים מותירות אחריהן נזקים חמורים במבנה, גורמות לעובש, שעשוי להיות מסוכן למתגוררים במקום וכן להוביל גם להתפוררות הקיר, התקרה וחלקים שונים במבנה עצמו. הנזילות יכולות להופיע באזורים פנימיים ועמוקים מאד במבנה, שלעיתים קשה לאתר אותם באמצעים רגילים. שימוש בטכנולוגיה חדשנית מאפשר לאתר את מקור הרטיבות מבלי להרוס קירות.

צילום ביוב

באמצעות מצלמה תרמית, המוחדרת לאזור שבו הופיעו סימני הרטיבות, אפשר לזהות את מקורה המדויק, ובהתאם להציע את הפתרון הנכון ביותר. אפשרות נוספת, ובמיוחד כשמדובר בצינורות ביוב קטנים שבחדרי הרחצה, היא להשתמש במצלמת צנרת מיוחדת שקוטרה סנטימטר אחד בלבד. בעזרתה ניתן לחדור לצינורות בקטרים קטנים מאד, שמצלמה רגילה איננה יכולה לחדור אליהם. מצלמה זו יכולה לאתר שברים או סדקים בצינור, גופים זרים הגורמים לחסימת הצנרת וכל תקלה אחרת שהיא, הגורמת בסופו של דבר לנזילה. שיטה נוספת לאיתור מקור הנזילה היא באמצעות גלאי אלקטרומגנטי החודר לעומק הקרקע ומסוגל לזהות סוגי נזקים שונים, הנגרמים למערכות המים והביוב.

למידע נוסף אודות צילום צנרת ביוב

פתרונות איטום בהתאמה מלאה
כל אחד מפתרונות אלה מאפשר זיהוי מדויק של מקור הנזילה ומבלי לשבור קירות ולגרום להם נזק, שתיקונו עשוי להיות יקר מאד. את הבדיקות האלו כדאי גם לעשות במסגרת בדק בית, לפני רכישת דירה חדשה וגם אם לא קיימים סימנים מחשידים העשויים להעיד על רטיבות במקום. לאחר שאותר מקור הנזילה, אפשר להתחיל במשימת האיטום. ישנן שיטות שונות של איטום, כשהנפוצה שבהן, ובמידה ומקור הבעיה הוא בגג, הוא שימוש בזפת, סיד או חומר אקרילי. יריעות ביטומניות הן שיטת איטום נוספת והיא כוללת את הנחתן של יריעות אלו על הגג תוך התאמתן לתנאי המקום. מדובר ביריעות המתאימות גם לאיטום רצפות והן נחשבות לעמידות במיוחד, ולכן גם מחזיקות מעמד זמן רב. האיטום מתבצע לאחר שאותר מקור הנזילה והוא יכול להיעשות אך ורק על ידי צוות מקצועי ומיומן, המוסמך לעשות זאת.

לסיכום

איתור מקור נזילות המים באמצעות מערכות טכנולוגיות חדשניות שאינן גורמות להרס במקום ואינן מצריכות שבירת קירות עוזר לחסוך לא מעט כסף וגם לבחור בשיטת האיטום המתאימה ביותר. איתור הנזילה ואיטום הליקוי יכול להיעשות על ידי אותה החברה, המתמחה בתחום ומציעה צוות מקצועי ומיומן של עובדים הנעזרים במכשור המתאים הן לצורך איתור הנזילה והן לאיטומה.

ליצירת קשר והזמנת שירות איתור נזילות

לא איתרנו לא שילמתם!

קצרים בזמן? השאירו שם + נייד ונחזור אליכם