איתור נזילה סמויה בדירה שכורה

הנזילות יכולות להתגלות ביום אחד בהיר כך פתאום, אך ייתכן כי הן היו שם הרבה קודם לכן. איתור נזילה סמויה היא משימה מסובכת שיכולה לארוך זמן, אפילו על ידי מאתר נזילות מקצועי. העניינים מסתבכים יותר מבחינה משפטית כאשר מדובר על נזילה בדירה שכורה, וזה הזמן להבין מה עושים במצב הזה, מי צריך לטפל והשאלה הכי חשובה: מי צריך לשלם.

יש נזילה? אין לכם ממה להתעצבן

יש לא מעט סימנים שיכולים להסביר לכם שהבית שלכם סובל מנזילה, כאשר במידה ומדובר בדירה שכורה אתם יכולים להיות רבה יותר עצבניים מבדרך כלל. למעשה, אין לכם סיבה להתעצבן כי אף אחד לא עבד עליכם הרי אפילו בעל הדירה בעצמו לא יודע מתי תהיה נזילה ומתי לא, ואי אפשר להאשים אותו בתחזוקה לקויה כי נזילה יכולה לקרות גם אחרי שנים רבות של שימוש ואי אפשר לצפות אותה. בעיה כזו נפוצה אצל כולם, אך חשוב מאוד לגרש את העצבים ולפעול מהר כדי שלא תיצור נזק לציוד, כמו למשל לריהוט שיש בקרבתה, מוצרים חשמליים וכולה.

מה הסימנים לנזילה?

השלב הראשוני, עוד לפני האיתור והטיפול, הוא לוודא שיש לכם באמת נזילה ומלבד חשבון מים מוזר שיכול להאיר את תשומת לבכם, תוכלו להבחין בצבע דהוי בקיר או קילוף שלו שיהיה סימן מובהק יותר. זה קורה בגלל רטיבות, ובשלבים מתקדמים יותר תוכלו לשים לב לעובש ירוק ומכוער שיהיה גם מפגע תברואתי ולא רק מפגע אסתטי. כדי לוודא סופית אם מדובר בנזילה, סגרו את ברז המים הראשי ובדקו אם שעון המים ממשיך להסתובב. אם הוא מסתובב, מים ממשיכים לצאת ויש לכם נזילה שצריכה פתרון מיידי. הדבר הראשון שצריך לעשות בדירה שכורה הוא להודיע לבעליה.

קודם מטפלים ואז דנים

אין ספק שלאנשים שמשכירים דירה, באופן ממוצע העניין הפיננסי הרבה יותר משמעותי. כאשר יש נזילה מיד עולה השאלה מי צריך לשלם והשוכר ינסה להימנע מתשלום ולו חלקי, אך יש חוק ברור לגבי עניין זה. אחרי שהודעתם לבעל הדירה הוא צריך לטפל בזה אך בכל מקרה אם היחסים ביניכם עולים על שרטון, תזמינו אינסטלטור שיטפל בה כיוון שהבעיה רק מחמירה מרגע לרגע ובסוף זו הדירה שאתם גרים בה ואיכות החיים שלכם שיורדת, יחד עם הציוד שלכם שיכול להיהרס. לאחר מכן תוכלו לתבוע אותו במידה ויוכח כי אתם לא הגורמים לה.

מי משלם וכמה זה עולה?

·         כדי לאתר את הנזילה יש צורך במאתר נזילות מוסמך. חשוב להזמין מאתר נזילות מקצועי שמשתמש בכלים המתקדמים ביותר לאיתור מהיר כמו מצלמת סיב אופטי או מצלמה תרמית לאיתור נזילות, וכמובן לבצע סקר שוק כדי לבחור את המשתלם ביותר. המחיר יכול לנוע בין 500 ועד 1000 שקלים בממוצע כולל הטיפול.

·         אם יוכח כי הנזילה קרתה בגלל שחיקה של הזמן או בגלל בעיה אחרת, כמובן שאתם לא תשלמו ותוכלו גם לתבוע את בעלי הדירה אם לא ירצה לשלם בעצמו. כמובן שהכול ייעשה בהתאם לקבלות שתספקו ולכן חשוב לתעד הכול. אם יוכח כי אתם אלו שגרמתם לנזילה, כמו למשל קדיחה לא נכונה, אתם תצטרכו לשאת בתוצאות.

·         שימו לב שאם אתם לא מדווחים לבעל הבית בזמן, הוא יכול לתבוע אתכם על הנזק שנגרם בגלל אי הדיווח שכן אתם אלו ששוכרים את הדירה וזו מחויבות שלכם לדווח לו מיד כשאתם רואים נזק כלשהו.

אם אתם יודעים או חושדים שיש לכם נזילה, אל תהססו להתקשר אלינו אנו בתרמוסטט איתור נזילות כבר שנים רבות מטפלים במעגל לקוחות רחב שעוד ממשיך לגדול, כאשר מהיום אתם יכולים להיות חלק מהצמיחה וליהנות מהשירות הכי טוב שיש. מחירים משתלמים וזמינות מלאה לטיפול מקצועי, מהיר ואמין, גם לדירות שכורות! פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

לא איתרנו לא שילמתם!

קצרים בזמן? השאירו שם + נייד ונחזור אליכם