איתור נזילות במסעדות ורשתות מזון

איתור נזילות מהיר מתמיד

הנזילות יכולות לקרות בשקט ובאיטיות אך יום אחד סימני הרטיבות ייראו בבירור ויהיה צורך לטפל בהן. כדי לטפל בהן נצטרך לשבור את הקיר באזור הצנרת הפגוע מה שיכול להוביל להשבתה של המקום. כשמדובר בבית מגורים הנזק יהיה מאוד לא נוח וכשמדובר בעסק בו יש אנשים רבים במהלך היום כמו למשל במסעדות ורשתות מזון, המקום עלול לסבול ואף להיסגר לתקופה קצרה או ארוכה. כדאי מאוד שתדעו שבכל מה שקשור לאיתור נזילות אין צורך להרוס קירות והתהליך מתבצע תוך זמן קצר בלי הכנות מדימות. במקום לחכות לסימני הרטיבות כדאי לבדוק את הנזילה ולהיות מוכנים מראש.

איתור נזילות במסעדות ורשתות מזון  

  • גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי והתעשייתי איתור נזילות מתבצע באופן שגרתי מידי שנה וגם כאשר יש חשד שיש נזילה כלשהי בגלל קילוף צבע בקיר או סימנים של עובש. בעיקר בעסקי מזון הנזילות נפוצות מאוד כיוון שיש שימוש גדול בצנרת הים לצרכי המקום יחד עם עבודה מסביב לשעון באזור המטבח מה שגורם לקיר לצבור הרבה לחות שיכולה לפגוע בו.
  • קשה מאוד לשים לב לסימני רטיבות במסעדות ועסקי מזון כיוון שצוות עובדים גדול עובד במקום והרבה מתקנים וכלי בישול מסתירים את הקירות במטבח וגם באזור השולחנות, היכן שמגיעים הלקוחות, יש טפטים, חיפויים ואביזרי נוי רבים שמעצבים את המקום. במקום לנחש ולהמר, איתור אמצעות מצלמה תרמית פשוט מאוד לכל עסק כולל המסעדות הכי עמוסות שיש.
  • כדי לבדוק את הנזילות בימינו כל מה שצריך זה שירות איתור נזילות מקצועי ומצלמה תרמית. מצלמה תרמית יכולה לקלוט את הקרינה שכל גוף פולט וכך לקבל תמונה בה ההבדלים בין הטמפרטורות מומחשים בצבעים. כך אין צורך להרוס קירות לשווא ולא להריע לשגרת העסק אלא לפנות כמה דקות לבדיקה מעמיקה.

בירור מדויק של נזקי איטום ורטיבות

נזקי הרטיבות יכולים להיות קשים מאוד ולעלות פי כמה וכמה מאשר איתור נזילות ממוצע. כל עסק ובעיקר מסעדות ורשתות מזון חייבות לבצע בדיקה שגרתית אחת לשנה לפחות ובוודאי לקרוא לnאתר נזילות מקצועי כשעולה חשד קטן ביותר שיש נזילה וכך למנוע נזק גדול הרבה יותר בהמשך.

לא איתרנו לא שילמתם!

קצרים בזמן? השאירו שם + נייד ונחזור אליכם