איתור נזילות במפעלים ומבנים תעשייתיים

נזילות אשר מתרחשות במפעלים ומבני תעשייה שונים יכולות לגרום לנזק למבנה עצמו, למכשור וכן לבזבוז מים רב. נזקים אלו עלולים להסתכם בהוצאות כספיות רבות ולכן, במידה וקיימת נזילה במפעל או אם קיים חשד לנזילה יש לאתרה ולטפלה בהקדם האפשרי.

לפעול נכון ולפעול בזמן

במפעלים, בהם קיים מכשור יקר ערך, נזילות ודליפות של מים עלולים לגרום לנזקים חמורים מאוד, אם זה לתקלות בציוד ובמכשור דבר שעלול להוביל לירידה בכושר הייצור, לפיצוצים בצנרת, סתימות ולבזבוז משאבים רבים. הלכך, יש לטפל בנזילות אלה במקצועיות רבה, זאת על ידי איתור נזילות מדויק, באמצעותו נגיע למקור הנזילה ונטפל באופן יסודי, כך שהיא לא תחזור בשנית.

פניה לשירות הנכון

במידה וקיימת נזילה במפעל שלא ברור מהיכן מקורה או חשד לכך, יש לפנות באופן מידי אל מאתר נזילות מקצועי. סימנים שיכולים לעורר חדש הם סימני עובש, נזילות מצינורות שונים בכל אזורי המבנה, בריחת חומרים בעת הייצור, חשבון מים גבוה מהרגיל ועוד. בניגוד לאינסטלטור רגיל, מאתר הנזילות עושה שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם בכדי לאתר את הנזילה באופן מדויק, זאת ללא גרימת כל הרס ונזק למבנה. כך שבמידה והמטרה שלכם היא לאתר נזילה, אז דעו כי הכתובת הנכונה עבורכם הוא מאתר נזילות מומחה, המגיע עם ציוד מתקדם וניסיון בשירות זה.

המכשור הטכנולוגי של מאתר הנזילות

המכשור המתקדם כולל מגוון מצלמות ואמצעים, כגון: מצלמה טרמית. מצלמה זו פועלת על טכנולוגיית אינפרא אדום והיא מזהה את מקור הנזילה באמצעות טביעות חום. כלי זה הינו אחד האמצעים הבולטים של מאתר הנזילות. אמצעים נוספים הם צילום בסיב אופטי – במצלמה וידאו אנדוסקופית זעירה באמצעותה ניתן להגיע אל אזורים צרים במיוחד ובה משתמשים בעיקר באיתור נזילות בצינורות ביוב ומים שהגישה אליהם הינה בעייתית.

אמצעים נוספים הם גלאי אלקטרומגנטי באמצעותו ניתן לאתר תשתיות בעומק רב, כמו צנרות מים, כבלי חשמל ועוד. הגלאי מזהה דליפות בכל סוגי הצינורות ומאפשר זיהוי מהיר ויעיל של הנזילה. עוד אמצעי הוא הקורלטור, המאפשר איתור נזילות ודליפות מים מדויק באמצעות ניתוח גלי קול בעת התרחשות הנזילה עצמה.

פניה אל המומחים של תרמוטסט

לתרמוטסט יש נסיון רב שנים באיתור נזילות ממפעלים ומוסדות שונים במגזר הציבורי והפרטי. ברשותנו ציוד טכנולוגי מתקדם אשר מסייע לנו לאתר את הנזילה במהירות וביעילות. אנו נבצע בדיקה מקיפה של המבנה במכשור מתאים ובסיומה נדאג לספק דו”ח איתור נזילות המציג את הסיבה לנזילה ומקורה המדויק וכן המלצות לטיפול נכון ויעיל.

לא איתרנו לא שילמתם!

קצרים בזמן? השאירו שם + נייד ונחזור אליכם