איתור רטיבות מתחת לריצוף

איתור רטיבות מתחת לריצוף מקצועי באמצעות מכשור מתקדם

חושדים שקיימת רטיבות מתחת לרצפה? מזהים כתמים לחים בתוך הקירות? אל תתמהמהו: צלצלו עכשיו למספר 1-800-310-222, והזמינו שירותי איתור נזילות באמצעים מתקדמים.

רטיבות יכולה להיווצר כתוצאה מסיבות רבות. מלבד הנזילה בקירות אותה ניתן לשייך אל פיצוץ בצנרת, סדקים או בלאי טבעי, נזילה בתקרה היא בדרך כלל תוצאה של איטום לא תקין או חוסר איטום מוחלט.

חשוב מאוד להתייחס גם אל רטיבות הנוצרת ברצפה. זו יכולה לגרום תוך ימים ספורים להצפה של הבית, לפגוע בציוד וברהיטים, להעלות על פני השטח סיכונים בריאותיים, ובאופן כללי ליצור נזקים בלתי הפיכים. יחד עם זאת, לא חייבים לחיות עם המצב הזה או להתפשר על רמת חיים נמוכה.

בזכות שילוב מספר רב של טכנולוגיות לאבחון מדויק של בעיות נזילות מציעה לכם חברת תרמוטסט צי של אנשי מקצוע מיומנים.
מייבשים עבורכם את כל בעיות

חברת תרמוטסט מתמחה בפתרון בעיות של נזילות הנפוצות והנדירות ביותר שאפשר להעלות על הדעת. לחברתנו ארגז כלים ייחודי, הכולל מצלמה תרמית ומכשירים מתקדמים נוספים. איתור רטיבות מתחת לרצפה, בתוך הקיר או בתקרה, גילוי נזילות ביוב ועוד. בנוסף עם המקצוענים של חברת תרסמוטט תוכלו לאתר באופן מיידי וללא עיכובים.

תרמוטסט היא החברה המובילה בישראל בביצוע בדיקות אל הרס ואיתור נזילות מים. תכונות אלו הופכות אותה לגורם ייחודי באיתור של מקרי הרטיבות השונים בבתים פרטיים, בעסקים ובבניינים גדולים. אנו יודעים להתמודד עם כל בעיה, ומציעה גם לכם לקבל פתרון מיידי. נזילה היא עדות לבעיה גדולה יותר, ולכן אסור להקל ראש בתופעה.

בצעו שיחת חינם למספר 053-7282928, ואנחנו כבר נדאג לייבש את הרטיבות!

לא איתרנו לא שילמתם!

קצרים בזמן? השאירו שם + נייד ונחזור אליכם