בעיות איטום ונזילות בימי החורף

פעמים רבות החורף מגיע ומביא עמו שלל הפתעות לא נעימות – בעיות איטום, נזילות מים ועוד. חשוב מאוד למצוא פתרון לבעיות אלה, על מנת שלא יתפתחו בעיות עובש ורטיבות, שעשויות לפגוע בכם ובביתכם.
מהם האפשרויות העומדות בפניכם?

  • ניקוי הקיר באמצעות מים ואקונומיקה – יש לערבב חצי כוס אקונומיקה עם 5 ליטר מים. כדי לקבל תוצאות, ניתן לנסות ולשפשף באמצעות סקוץ’ את התמיסה על הקיר, על מנת לנסות להסיר את העובש שנוצר ולמנוע ממנו להתפשט.
  • צביעת הקיר באמצעות צבע מיוחד – אפשר למצוא כיום צבעים בעלי ציפוי אקרילי גמיש, אשר נועד במיוחד על מנת לאטום באופן מוחלט חדירת מים למבנה המגורים – למשל, פוליגג ופוליקיר.
  • לבדוק מהו מקור הבעיה ולטפל בה – בעיות רטיבות אינם בהכרח איטום לקוי של הקירות או של הגג. כלומר גם אם הבעיה צצה בחורף, אין פירוש הדבר בהכרח שהיא נובעת בשל פגעי מזג האוויר. בהחלט ייתכן שצינור התפוצץ או נסדק, וזהו מקור הרטיבות.

החורף הפתיע אתכם ו”תפס” אתכם לא מוכנים?

חברת תרמוטסט עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לצורך איתור נזילות. היא מתמחה בשימוש במצלמה תרמית, אשר מאפשרת לגלות את מקור הרטיבות מבלי להסב נזקים לדירתכם. שימוש במכשור זה מאפשר לאתר תוך זמן קצר ובוודאות את מקור הבעיה, ולטפל בה באופן הטוב ביותר.

מגלים את מקור הרטיבות ומטפלים בבעיה ביעילות!

במהלך שנות פעילותינו ביצענו אינספור בדיקות מוצלחות עבור קהל לקוחותינו. הודות לידע ולניסיון של עובדי החברה, עזרנו ללקוחות רבים לתקן כל נזילה ודליפה, וכך לשמור על איכות חיים תקינה.

אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל עונה – חייגו אלינו עכשיו: 222 – 310 – 800 – 1 או צרו עמנו קשר באמצעות האתר!

לא איתרנו לא שילמתם!

קצרים בזמן? השאירו שם + נייד ונחזור אליכם