נזילה מתחת למשקוף

נזילות יכולות לקרות בכל מקום שהמים מגיעים, וזה כולל את קירות הבית שלכם שבהם עוברת הצנרת הביתית וכמובן את החלון שחשוף למים רבים מהגשמים. אחת הנזילות המעצבנות ביותר היא נזילה מתחת למשקוף החלון וזה הזמן להבין מדוע היא נוצרת ומה תוכלו לעשות בנידון.

מאין מגיע הנזילה?

נזילה מתחת למשקוף החלון יכולה להיראות לכם די ברורה אך לא כך זה בפועל. הנזילה יכולה להגיע בגלל שלל סיבות כאשר מצד אחד ייתכן וזה החלון שלא אטום היטב על חלקיו השונים, אך ייתכן גם כי החלון עצמו לא הורכב היטב על המפתח שאליו הוא אמור להתאים כמו כפפה ליד. ייתכן גם כי החלון נוזל לא בגלל רשלנות אלא כתוצר של זמן ממושך שבו הוא מותקן כאשר יכול להיות ששינויים מזעריים במפתח בעקבות גיל המבנה הם אלו שיוצרים את בעיית האיטום. בנוסף, רטיבות במשקוף יכולה להעיד על כך שקיימת רטיבות תת- רצפתית.

כיצד מטפלים בבעיה?

·        כדי לטפל בבעיה צריך להבין מדוע יש נזילה כאשר השלב הראשון יהיה לבדוק את האיטום בין החלון לבין המפתח שלו. כאשר מדובר על איטום לקוי בין החלון לבין המפתח, יש לאטום אותו על ידי חומרי איטום משחתיים או על ידי גומי מתאים.

·        במידה ומדובר על חלון שחלקיו לא מחוברים היטב, בעל המקצוע צריך למצוא לכך פתרון שיכול להיות בדמות חיזוק החלקים או על ידי איטומם. במידה ומדובר בחלון ישן יחסית כדאי לשקו לגם התקנת חלון חדש וכף הבעיה אמורה להיפטר לחלוטין.

·        חשוב לזכור שנזילה מתחת למשקוף יכול לקרות גם בגלל שיפוע לא נכון בהתקנה שלו. השיפוע של החלון תמיד צריך להיות מוטה כלפי חוץ ולא כלפי פנים כך שבכל מקרה גם אם תהיה נזילה, המים לא ייכנסו אל פנים הבית.

·        כאמור, נזילה זו יכולה להעיד על כך כי קיימת רטיבות תת רצפתית כמו גם סימני נוספים של התקלפות בין הקיר לרצפה או כתמי רטיבות בקירות. במקרה כזה יש לפנות למאתר נזילות מקצועי אשר יאתר באופן מדויק את מקור התקלה. איתור זה מתבצע באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם הכולל שימוש במצלמה טרמית הפועלת באמצעות טכנולוגיית אינפרא אדום עם חיישנים המזהים את מקור הנזילה. לאחר איתור הנזילה וטיפולה יש גם לבצע ייבוש תת רצפתי.

תרמוטסט – איתור נזילות מתקדם ללא הרס

כיום, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ניתן לאתר נזילות ללא כל צורך בגרימת נזק למבנה. כך שפניה אל מאתר נזילות מומחה יכולה לחסוך לכם זמן רב באיתור התקלה ולמנוע הרס למבנה אותו, דבר שיוצר לכלוך ובלאגן בבית, כמו גם הוצאות רבות על תיקון ההרס. אנו בתרמוטסט מומחים באיתור נזילות מים  ובדיקות רטיבות בכל מבנה, במקרה של נזילה או חשד לנזילה שלא ברור מהי מקורה אנחנו הכתובת הנכונה עבורכם – אנו נאתר אותה באמצעים המתקדמים ביותר ובסיום עבודת האיתור תקבלו דו”ח מפורט הכולל פירוט של מקור הנזילה והמלצות לטיפול.

לא איתרנו לא שילמתם!

קצרים בזמן? השאירו שם + נייד ונחזור אליכם