תרמוטסט - איתור נזילות

זיהיתם נזילות מים? השאירו את העבודה למקצוענים!

התקרה דולפת? הרצפה מוצפת? יש רטיבות לא מוסברת בקירות?

 

 לתרמוטסט הפתרון –  באמצעות מצלמה הטרמית המבוצע על ידי חברת תרמוטסט תהווה את הפתרון המדויק ביותר עבור איתור נזילות מים בביתכם ע"י שילוב מספר רב של טכנולוגיות לאבחון. 

תרמוטסט מציעה לכם שירותי איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית, ללא צורך בשבירת קירות.  לתוצאה הרצויה: זיהוי מדויק של מקור הבעיה המאפשר לבצע שבירה של הקיר רק במקום אחד – המקום הנכון.

המצלמה הטרמית עושה שימוש בקרני אינפרא אדום ומציגה הבדלי טמפרטורות הקיימים מאחורי הקירות, התקרות והמרצפות. המפה שמתקבלת על המסך מאפשרת לנו לזהות בצורה מדויקת את מקור הנזילה ולטפל בבעיה בצורה ממוקדת, ולא לשבור קירות על בסיס השערה בלבד.

החברה המובילה בביצוע איתור נזילות מים ובדיקות ללא הרס.

לייעוץ והצעת מחיר

להזמנת מומחה חייגו

איתור נזילות

איתור נזילות במצלמה טרמית

אבחון מדויק באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת

בדיקת רטיבות

איתור נזילה ללא שום נזק למבנה!

צילום קווי ביוב

איתור נזילות נובע ממגוון תקלות:

איתור רטיבות בקירות

החברה המובילה בביצוע איתור נזילות מים ובדיקות ללא הרס

איתור נזילות & בדיקת נזילות מים:

נזילות מצנרות מים, צנרות ביוב וממרזבים

נזילות עקב איטום לקוי בחדרי אמבטיה, גגות, מרפסות

ועוד מגוון ליקויים, סדקים, שברים וכדומה

אנו מספקים לקהל לקוחותינו שירותים לאיתור נזילת מים במבנים ומשתמשת במגוון רחב של אמצעים טכנולוגיים  – ממצלמות חום (איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית) ועד רדארים וגלאים אחרים. לנו ניסיון רב-שנים באיתור ובתיקון של דליפות מים וביוב. בסיום האיתור יופק דוח מפורט של ממצאי הבדיקה, כולל תצלומים טרמיים ואחרים, לצד שורת המלצות לטיפול בכל בעיה לגופה.

20
שנות ניסיון

איתור נזילה ללא שום נזק למבנה! | איתור נזילות מים בשיטה לא פולשנית

אנשי המקצוע של תרמוטסט מאתרים את הנזילה, ללא גרימת נזק למבנה. זוהי נקודה מאוד חשובה שיש לתת עליה את הדעת. בניגוד לבעלי מקצוע אשר “מחוררים” אזורים בבית ומשאירים אחריהם הרס רב (כולל צורך בתיקון הנזק) – אנו בתרמוטסט עובדים באופן נקי ואלגנטי, לא שוברים ולא הורסים. איתור נזילות ללא נזק למבנה? רק בתרמוטסט!

אבחון מדויק באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות

חברת תרמוטסט מחויבת להשתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לגילוי נזילות. לצד שימוש בידע ובניסיון שנצברו בחברה. כל בדיקה תבוצע ללא הריסת המבנה וניתן יהיה לשלב גם תיקון של הנזילה בסופה. החברה מחויבת למתן אבחון מקצועי ומדויק, כמו גם המלצות יעילות אודות מהות התקלה ופתרונה. זיכרו כי מה שנראה כמו רטיבות קטנה יכול להוות לעיתים רק “קצה קרחון” של נזק גדול יותר.

המלצות

מה לקוחות אומרים על האיתור נזילות שלנו

מומחה לאיתור נזילות מים של תרמוטסט בעמ לבוש חליפה בצבע כחול

מהן הבעיות בעת גילוי נזילות מים בבית?

  • נזקים אסתטיים – ההיבט האסתטי הוא ההיבט הראשון והמורגש ביותר של בעיות נזילות ורטיבות. נזילה קטנה לא תורגש בהתחלה, אולם תוך זמן קצר היא תגרום להתפתחות כתמי רטיבות שיכערו את הבית שלכם. במשך הזמן הרטיבות בקיר או בתקרה תגרום להתקלפות של הסיד והטיח, ואף לכתמי עובש וטחב.
  • נזקים בריאותיים – נזילה שלא אותרה ותוקנה עלולה לסכן את בריאותם שלכל דיירי הבית. כאמור, נזילות עלולות לגרום להיווצרות טחב ועובש, שמעכירים את איכות האוויר שאנו נושמים, ומסוכנים במיוחד לקשישים, לילדים ולחולי אסטמה.לכן, אסור לשהות במבנה שבו אותרו מפגעים אלו משל חשש לפגיעה בבריאות".
  • נזקים בטיחותיים – רטיבות עלולה לגרום לבעיות בטיחות. 
    תקרה שנספגה בכמויות גדולות של מים עלולה בסופו של דבר לקרוס על יושביה.
  • ליקויי בנייה – נזקי רטיבות ונזילות שלא טופלו הופכים במהרה מנזקים אסתטיים, בריאותיים ובטיחותיים לליקויי בנייה של ממש, שהתיקון שלהם יקר ביותר.
  • סכסוכי שכנים – קירות רבים בבית מגורים משותפים לשתי דירות. אפילו הרצפה שלנו היא תקרתו של השכן שגר מתחתינו. לכן, כל נזק רטיבות בדירתנו עלול לפגוע גם בשכנים שלנו. אם לא נטפל במהרה בנזילות שמקורן בביתנו, נמצא את עצמנו אחראים גם לנזקים אסתטיים, בריאותיים ובטיחותיים בדירות השכנים. נזקים אלו לא רק שמחייבים אותנו לשלם הרבה יותר כסף עבור תיקונם, לא אחת הם גם מובילים לסכסוכי שכנים קשים. 

להזמנת מומחה חייגו: 053-7282928 ואנחנו כבר בדרך אליכם.

מכשור מתקדם ביותר לגילוי נזילות מים

תרמוטסט מבצעת איתור נזילות במצלמה תרמית, במצלמות ביוב, ברדארים חודרי קרקע ובטון, בקורלטור ובגלאי אלקטרומגנטי על מנת לאתר נזילות ודליפות. מכשירים אלה מאפשרים גילוי נזילות מים באופן קל יותר ממה שהיה נהוג בעבר. הודות לשימוש בהם, לא צריך בדרך כלל לשבור חלקים גדולים של הקירות או של הריצוף.

תרמוטסט – הסוף לנזילות!

כדי לטפל בנזילות כמו שצריך, יש לבצע איתור נזילה ממוקד ומדויק. חברת תרמוטסט מתמחה באיתור נזילות מים באמצעות מצלמה טרמית וציוד טכנולוגי מתקדם, המאפשר לזהות את מוקד הנזילה המדויק במהירות ומבלי לגרום לנזקים מיותרים.

אם הבחנתם בהתחלה של נזילה בבית – התקשרו אלינו ונשים סוף לבעיה – 0537282928 !

נזילות מים אינן נעלמות מעצמן

אם הבחנתם בנזילה של מים מהתקרה או מהקיר, אל תעצמו עין ותסתפקו ב”יהיה בסדר”. נזילות תמיד יתחילו בקטן, ואם הן לא יטופלו מיד, הנזק שהן עלולות לגרום הוא עצום.
במדינת ישראל מים נחשבים לברכה אך כשמדובר בנזילות מים בקיר או ברטיבות בתקרה, המים יכולים להיות צרה צרורה. כאשר אלו יכולות להיגרם בעקבות סיבות רבות: היעדר איטום או איטום לקוי של גג הבית, צנרת שנסדקה, כשלי בנייה, בלאי טבעי של הצנרת וכו’. איתור נזילות הוא קריטי וחשוב לבצע אותו מוקדם ככל האפשר.

איתור נזילות בזמן – כדי שהנזילות לא יגרמו לנזקים כבדים מדי

  • אסטתיקה היא המפגע הראשון בבעיות נזילת מים.  דליפה קטנה אולי לא תורגש בהתחלה, אך במהרה היא תתפתח לטלאי רטיבות מכוערים.
    עם הזמן, הרטיבות הזו תתפתח לקילופי הסיד והטיח, ומשם קצרה הדרך לכתבי עובש ותחב.
  • נזקי מים אינם עוצרים אך ורק בהיבט האסטתי:  נזקים שלא טופלו בזמן הופכים עד מהרבה לנזקים בריאותיים המסכנים קשישים וחולי אסטמה במיוחד.
    על כן אסור לשהות בחלל שבו קיים עובש וטחב.
  • ליקויי בנייה הם צד נוסף של נזקי רטיבות המסכנים חיים, למשל, במקרה של תקרה שנספגה בכמויות מהותיות של מים, התקרה  עשויה לקרוס על יושביה. בנוסף, ליקויי בנייה יקשו מאוד עליכם למכור או להשכיר את ביתכם. עובדה ידועה היא ליקויים אלו גורמים לירידה משמעותית בשווי הנכס שלכם.
  • בבתים משותפים, מרבית הקירות  הם קירות המשותפים לשתי דירות. 
    לכן, כל נזק רטיבות בדירתנו עלול לפגוע גם בשכנים שלנו. אם לא נטפל במהרה בצרה הזו, נהיה אחראים גם לנזקים בדירות השכנים. נזקים אלו לא רק שמחייבים אותנו לשלם הרבה יותר כסף עבור תיקונם, אלא גם מובילים לסכסוכי שכנים קשים.

איתור נזילות ללא הרס

בעבר, כאשר הייתה נזילה בבית, היה צורך בהרס עצום של בלטות ושל קירות לשם איתור מדויק של הנזילה. ואמנם, בשנים האחרונות הטכנולוגיה התפתחה בצורה עצומה, שמאפשרת לנו כיום לאתר נזילות מבלי להרוס את הבית. דבר זה מאפשר לכל אדם עם נזילה בביתו להיות עם ראש שקט ולשכוח מתשלומים גבוהים ומעיקים על תיקון של ההרס בבית. איתור הנזילות כיום מבוסס על טכנולוגיות מתקדמות, בעיקר באמצעות צילום תרמי באינפרא אדום, אך קיימים גם פתרונות לאיתור נזילות באמצעות רדאר ובאמצעות מצלמות זעירות שמוחדרות לצנרת.

  • מהן השיטות שמשתמשים בהן לאיתור הנזילות? – יש מספר שיטות איתור מרכזיות ללא הרס הבית, כאשר השיטה העיקרית היא צילום באינפרא אדום. שיטה זו מבוססת על הבדלי חום בין אזורים רטובים הסובלים מנזילה לבין האזורים החמים יותר סביבם. מצלמת האינפרא האדום מסוגלת לאתר ולצלם גלי חום כאלו, גם גלים שמקורם מאחורי הקירות, וכך מזהים במדויק את מקור הבעיה. שיטת הרדאר מבוססת על גלים אלקטרומגנטיים חלשים שיכולים לאתר מים, היא יעילה למדי אך פחות נפוצה משיטת האינפרא האדום. עבור נזילות שקשורות במערכת הביוב, לעתים משתמשים בצילום באמצעות צינורית דקה שבקצה יש מצלמה זעירה. בעבר איתור הנזילות היה מתבצע באמצעות שבירת הקירות והרצפות במקומות לא ספציפיים, תוך גרימת נזק גדול, אך כיום אין סיבה לעשות זאת.
  • איך בוחרים בעל מקצוע שיאתר נזילות? – בעל המקצוע שמבצע שירות של איתור נזילות מוכרח קודם כל להיות מקצועי, להחזיק במכשור איכותי ולדעת כיצד מתפעלים אותו. בנוסף לכך, חשוב שלאותו איש המקצוע יהיה רקע מלא בתחום האינסטלציה. כדאי לשים לב שבעל המקצוע לוקח גם מחירים הוגנים ושהוא מעניק יחס נעים ואדיב ללקוחותיו.

חשוב לבצע בדיקות שוטפות לנזילות מים ולאתר אותם במהירות האפשרית.  אולם נזילות פחות גלויות לעין יכולות להיבדק לעומק רק על-ידי מאתר נזילות מוסמך. נזילות שאינן ברורות לעין עשויות להוביל למעמסה כלכלית גדולה. לכן, מומלץ במקרים אלה לשכור מאתר נזילות מים  מקצועי ומנוסה על מנת למנוע נזקים פוטנציאליים עתידיים.

מאתר נזילות לגילוי נזילה סמויה

מאתר נזילות מים עובר הכשרות טכניות ייחודיות אשר מקנות לו ידע טכני נרחב. מאתר נזילה  יבצע תחילה בדיקה מקיפה של הבית על מנת לסרוק מקורות פוטנציאליים לנזילות. הוא ישתמש במצלמה תרמוגרפית –  בטכנולוגיות אינפרא על מנת לאתר נזילות (על בסיס טמפרטורות וגם באזורים שאינם נגישים).

מאתר נזילות מים  משתמש במגוון כלים, כגון: מד לחץ מים (יש לציין בהקשר זה, כי כאשר בבדיקת לחץ המים מתגלה תנועתיות רבה ללא שימוש במים – הרי הדבר מהווה אינדיקציה לבעיות בתחום), מד לחות (מאפשר השוואות בכל חלקי הבית ומאתר מקורות פוטנציאליים לבעיה), ערכת אבחון מים (בעיקר לצרכי בדיקות כימיות של המרכיבים) וכן כלים נוספים המאפשרים חדירה לאזורים מזעריים וסבוכים בבית.

מאתר נזילות מים בוחן את כלל הצנרת שעוברת בבית. במקרים ברורים, ניתן לאתר בעין את מקור הדליפה הפוטנציאלי. במקרים פחות ברורים, נעשה שימוש במכשירים מיוחדים לאיתור נזילות. חשוב להבין כי מאתר נזילות מים  עובר הכשרה טכנולוגית בתפעול המכשירים, ולכן יש לוודא כי אכן מגיע בעל מקצוע מוסמך בנושא. המכשיר לבדיקת הנזילות מתבסס על היבטים תרמיים, כלומר על-פי מדידת הטמפרטורה בחלק מסוים בבית ניתן לאתר נזילה (על-פי מקורות תרמיים שמוצגים על פני המכשיר). חשוב בסיום עבודתו של בעל המקצוע לדרוש סיכום מפורט של ממצאיו, אשר יכלול את כלל הנקודות החשודות בבית כמקור לנזילה וכן את כלל הנתונים שהתגלו במכשירי המדידה.

 נזילה במבנה עלולה לגרום לנזקים שונים הן מבחינה בטיחות ותנאי מגורים והן מבחינה נזקים פיזיים למבנה והוצאות כספיות רבות – הן עבור חשבון המים והם עבור טיפול בתקלה שלא אותרה בתחילתה; ראשית, קיימת סכנה בטיחותית – היות ובמרבית הבתים קיימים שלל מכשירים חשמליים, קיים חשש שדליפה תגיע לאזור המכשירים ותגרום לנזק בטיחותי כבד. שנית – השקעה בטווח הזמן הקצר בתיקון מלא של בעיות הנזילה תוביל בעתיד לחסכון בהוצאות כספיות פוטנציאליות לתיקון נזקים. בנוסף, מגורים במצב כזה אינם נוחים – ואף עשויים  להוריד את שווי הנכס עצמו.  במידה וקיים חשד לנזילה במבנה יש לפנות בהקדם למאתר נזילות מים מומחה שיבדוק את  המבנה ויאתר את מקור הנזילה.

 

איך בודקים רטיבות בבית?

רטיבות בבתים ודירות היא בעיה לא פשוטה, בעיקר בגלל התוצרים שהיא מביאה עמה, בניהם עובש ופטריות שאינן טובות לבריאות שלנו. ואיך יודעים שקיימת רטיבות בבית? ישנם כמה סימנים שמעידים על

קרא עוד

איתור נזילות בלי בלגן

שומעים את המים מטפטפים בלילה? חושדים שמא חשבון המים שלכם התנפח בחודשים האחרונים ללא סיבה נראית לעין? ייתכן שאתם מתמודדים עם בעיית נזילות מים, דליפות מהצנרת, אולי אפילו בעיה של

קרא עוד

רטיבות בקיר פנימי, מה זה אומר?

רטיבות בקיר פנימי היא תופעה נפוצה מאוד שיכולה להיגרם ממספר סיבות ובכל סוגי המבנים, אבל לא משנה מה הסיבה – חובה לטפל בזה כדי למנוע נזקים עמוקים יותר במבנה. בשורות

קרא עוד

איך לאתר נזילות סמויות

זה שיש במבנה מסוים נזילות סמויות שאינן נראות לעין, זה ממש לא אומר שהנזקים הפוטנציאליים אינם קיימים. בפועל, נזילות סמויות עלולות להוביל למנעד רחב של נזקים מבניים ושלדיים שונים במבנה,

קרא עוד

איתור נזילות בגלל סתימת שורשים בביוב

עצים מהווים חלק בלתי נפרד מהריאה הירוקה שלנו, אבל הם גם לא פעם מובילים לנזקים מבניים על ידי כך שהם פולשים למרחב המגורים שלנו. ליתר דיוק, כאשר שורשיהם פולשים. בשורות

קרא עוד

בדיקת איטום גג לאחר רטיבות

החורף בישראל אמנם לא מהקשים בעולם, אבל גם לאחר חורף ישראלי טיפוסי כדאי לערוך בדיקת איטום בגג המבנה. בשורות הבאות נעמיק בדיוק בנושא הזה, במה שכרוך בתהליך ועוד – המשיכו

קרא עוד

אמצעי בטיחות בעת טיפול בצנרת

במאמר זה, אנו מתעמקים בנושא הקריטי של אמצעי בטיחות בעת טיפול בצנרת. אנו בוחנים מגוון פעולות מניעה ונהלי הגנה כדי להבטיח בטיחות בטיפול בצנרת, בין אם בתעשיות בנייה, אינסטלציה או

קרא עוד

כך תבחרו אינסטלטור מומחה

נזילת מים היא בעיה נפוצה שעלולה להתרחש בכל בית, בין אם מדובר בדירה קטנה או בבית גדול. נזילות מים עלולות לגרום לנזקים רבים, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה בריאותית. לכן,

קרא עוד

משאבות – הגורם המניע את העולם

משאבות הן מכונות המשתמשות באנרגיה כדי להעביר נוזלים או גזים ממיקום אחד למשנהו. הן משמשות במגוון רחב של תעשיות, החל מתעשיית המזון והמשקאות ועד לתעשיית האנרגיה. סוגי משאבות ישנם סוגים

קרא עוד

איתור נזילות נובע ממגוון תקלות:

  • נזילות מצנרות מים, צנרות ביוב וממרזבים
  • נזילות עקב איטום לקוי בחדרי אמבטיה, גגות, מרפסות
  • ועוד מגוון ליקויים, סדקים, שברים וכדומה

אנו מספקים לקהל לקוחותינו שירותים לאיתור נזילת מים במבנים ומשתמשת במגוון רחב של אמצעים טכנולוגיים  – ממצלמות חום ועד רדארים וגלאים אחרים. לנו ניסיון רב-שנים באיתור ובתיקון של דליפות מים וביוב. בסיום האיתור יופק דוח מפורט של ממצאי הבדיקה, כולל תצלומים טרמיים ואחרים, לצד שורת המלצות לטיפול בכל בעיה לגופה.

 אנשי המקצוע של תרמוטסט מאתרים את הנזילה, ללא גרימת נזק למבנה. זוהי נקודה מאוד חשובה שיש לתת עליה את הדעת. בניגוד לבעלי מקצוע אשר “מחוררים” מגוון רב של אזורים בבית ומשאירים אחריהם הרס רב (כולל צורך בתיקון שלו) – אנו בתרמוטסט עובדים באופן נקי ואלגנטי, לא שוברים ולא הורסים.

חברת תרמוטסט מחויבת להשתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לגילוי נזילות, לצד שימוש בידע ובניסיון שנצברו בחברה. כל בדיקה תבוצע ללא הריסת המבנה וניתן יהיה לשלב גם תיקון של הנזילה בסופה. החברה מחויבת למתן אבחון מקצועי ומדויק, כמו גם המלצות יעילות אודות מהות התקלה ופתרונה. זיכרו כי מה שנראה כמו רטיבות קטנה יכול להוות לעיתים רק “קצה קרחון”.

מהן הבעיות בעת גילוי נזילות מים בבית?

  • נזקים אסתטיים – ההיבט האסתטי הוא ההיבט הראשון והמורגש ביותר שלבעיות נזילות ורטיבות. נזילה קטנה לא תורגש בהתחלה, אולם תוך זמן קצר היא תגרום להתפתחות כתמי רטיבות שיכערו את הבית שלכם. במשך הזמן הרטיבות בקיר או בתקרה תגרום להתקלפות של הסיד והטיח, ואף לכתמי עובש וטחב.
  • נזקים בריאותיים – נזילה שלא אותרה ותוקנה עלולה לסכן את בריאותם שלכל דיירי הבית. כאמור, נזילות עלולות לגרום להיווצרות טחב ועובש, שמעכירים את איכות האוויר שאנו נושמים, ומסוכנים במיוחד לקשישים, לילדים ולחולי אסטמה. לכן, אסור לשהות במבנה שבו אותרו מפגעים אלו כדוגמת איתור נזילה.
  • נזקים בטיחותיים – רטיבות עלולה לגרום לבעיות בטיחות. למשל, תקרה שנספגה בכמויות גדולות של מים עלולה בסופו של דבר לקרוס על יושביה.
  • ליקויי בנייה – נזקי רטיבות ונזילות שלא טופלו הופכים במהרה מנזקים אסתטיים, בריאותיים ובטיחותיים לליקויי בנייה של ממש, שהתיקון שלהם יקר ביותר.
  • סכסוכי שכנים – קירות רבים בבית מגורים משותפים לשתי דירות. אפילו הרצפה שלנו היא תקרתו של השכן שגר מתחתינו. לכן, כל נזק רטיבות בדירתנו עלול לפגוע גם בשכנים שלנו. אם לא נטפל במהרה בנזילות שמקורן בביתנו, נמצא את עצמנו אחראים גם לנזקים אסתטיים, בריאותיים ובטיחותיים בדירות השכנים. נזקים אלו לא רק שמחייבים אותנו לשלם הרבה יותר כסף עבור תיקונם, לא אחת הם גם מובילים לסכסוכי שכנים קשים. 

תרמוטסט מבצעת איתור נזילות במצלמה תרמית, במצלמות ביוב, ברדארים חודרי קרקע ובטון, בקורלטור ובגלאי אלקטרומגנטי על מנת לאתר נזילות ודליפות. מכשירים אלה מאפשרים גילוי נזילות באופן קל יותר ממה שהיה נהוג בעבר. הודות לשימוש בהם, לא צריך בדרך כלל לשבור חלקים גדולים של הקירות או של הריצוף.

תרמוטסט – הסוף לנזילות!

כדי לטפל בנזילות כמו שצריך, יש לבצע איתור נזילה ממוקד ומדויק. חברת תרמוטסט מתמחה באיתור נזילות מים באמצעות מצלמה טרמית וציוד טכנולוגי מתקדם, המאפשר לזהות את מוקד הנזילה המדויק במהירות ומבלי לגרום לנזקים מיותרים. אם הבחנתם בהתחלה של נזילה בבית – התקשרו אלינו ונשים סוף לבעיה – 0537282928 !

בעבר, כאשר הייתה נזילה בבית, היה צורך בהרס עצום של בלטות ושל קירות לשם איתור מדויק של הנזילה. ואמנם, בשנים האחרונות הטכנולוגיה התפתחה בצורה עצומה, שמאפשרת לנו כיום לאתר נזילות מבלי להרוס את הבית. דבר זה מאפשר לכל אדם עם נזילה בביתו להיות עם ראש שקט ולשכוח מתשלומים גבוהים ומעיקים על תיקון של ההרס בבית. איתור הנזילות כיום מבוסס על טכנולוגיות מתקדמות, בעיקר באמצעות צילום תרמי באינפרא אדום, אך קיימים גם פתרונות לאיתור נזילות באמצעות רדאר ובאמצעות מצלמות זעירות שמוחדרות לצנרת.

כל מה שצריך לדעת לגבי גילוי מתקדם של נזילות

לפני שפונים לאינסטלטור שיאתר עבורכם נזילות, כדאי לדעת כמה דברים:

  • מהן השיטות שמשתמשים בהן לאיתור הנזילות? – יש מספר שיטות איתור מרכזיות ללא הרס הבית, כאשר השיטה העיקרית היא צילום באינפרא אדום. שיטה זו מבוססת על הבדלי חום בין אזורים רטובים הסובלים מנזילה לבין האזורים החמים יותר סביבם. מצלמת האינפרא האדום מסוגלת לאתר ולצלם גלי חום כאלו, גם גלים שמקורם מאחורי הקירות, וכך מזהים במדויק את מקור הבעיה. שיטת הרדאר מבוססת על גלים אלקטרומגנטיים חלשים שיכולים לאתר מים, היא יעילה למדי אך פחות נפוצה משיטת האינפרא האדום. עבור נזילות שקשורות במערכת הביוב, לעתים משתמשים בצילום באמצעות צינורית דקה שבקצה יש מצלמה זעירה. בעבר איתור הנזילות היה מתבצע באמצעות שבירת הקירות והרצפות במקומות לא ספציפיים, תוך גרימת נזק גדול, אך כיום אין סיבה לעשות זאת.
  • איך בוחרים בעל מקצוע שיאתר נזילות? – בעל המקצוע שמבצע שירות של איתור נזילות מוכרח קודם כל להיות מקצועי, להחזיק במכשור איכותי ולדעת כיצד מתפעלים אותו. בנוסף לכך, חשוב שלאותו איש המקצוע יהיה רקע מלא בתחום האינסטלציה. כדאי לשים לב שבעל המקצוע לוקח גם מחירים הוגנים ושהוא מעניק יחס נעים ואדיב ללקוחותיו.
מערכת ביוב שעברה איתור נזילות בבנייין
כלי איתור נזילות של חברת תטרמוטסט מונחים על נייר שרטוט
איתור נזילות
תהליך של איתור נזילות בבית שבוצע יל ידי חברת תרמוטסט
איתור נזילה במצלמה טרמית
מכשיר לאיתור נזילות ביוב

רוצים לאתר נזילות אצלכם? אנו בתרמוטסט נשמח לעזור

חברת תרמוטסט מבצעת איתור נזילות בכל חלקי הבית, באמצעים מתקדמים וללא הרס. נשמח לעזור לכם עם כל בעיה ולתת לכם שירות בסטנדרט הגבוה ביותר. חוששים שישנה בעית נזילות – הגיע הזמן לבדיקת איתור נזילות מים על ידי ארז רובין!

ימים א'-ה' 07:00-20:00
יום ו' 07:00-14:00